Springtur!

Japp! Är precis hemkommen från en springtur! Ni som känner mig väl vet att det värsta jag vet är att springa. Att träna är inga problem men att springa på en väg är enligt mig helt värdelöst! Men idag tog jag Emil (hästen) med mig och gick ner mot Åmynningen. Vi gick snabbt ( Emil=långsam trav) och när det blev grus sprang vi ner. Mycket roligare att springa med någon som inte ger sig! Emil var jättepigg och ökade direkt som jag ökade. Det blir fler gånger!
Känner dock av knät lite så jag får ta det lite lungt ett tag till.
Skönt att inleda tentaveckan med en härlig springtur! Började dock lite grann med tentan i morse innan jag åkte till Falun på seminarium men tänker fortsätta och göra klart 1a ikväll. Passar bra när Asker ändå inte är hemma. I morgon har jag lovat att följa med till Kupolen å handla med honom. Nya innebandy skor ska inhandlas till helgens cup i Karlstad.
Så, detta blir nog enda inlägget denna vecka pga. tentan!
Hoppas eran vecka blir bra, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0