Underbara helg!

Sitter ner en stund å slappnar av :)
Försöker att göra bra-att-göra saker idag! Har mockat lite i hagen, rensat i sadelkammaren och satt ut lite saker till försäljning. Har hittat lite saker som faktiskt bara skräpar och som faktiskt har kostat mig en slant att köpa! Skönt att få lite extra pengar i kassan som är oförberedda, om jag får sakerna sålda såklart :)
Har ingenting planerat varken ikväll eller i morgon, känns konstigt men ändå skönt. Försöker att göra så eftersom jag alltid brukar ha alla helger planerade i minsta detalj och jag vet hur sur och odräglig jag kan bli när schemat inte fungerar...
Strax kommer karln hem som har varit och fixat iordning båten inför sommaren.

Ha en härlig helg i det fina vädret, njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0