Tentan inlämnad

Dåså, äntligen har jag lämnat in tentan. Vet inte riktigt nöjd men har funderat i flera dagar på vad jag skulle göra för att bli nöjd men har inte lyckats. Det får helt enkelt bära eller brista. Ska väl inte tänka på att det bara är komplettering men det är oundvikligt... Började en ny kurs som jag trodde skulle börja lite lungt iaf, men hade helt fel. Hade heldag i skolan igår och tills i morgon ska vi ha gjort en seminarieuppgift på max 2 sidor plus ha läst en massa för att kunna svara på frågorna :/ jaja bara att kämpa så vi får lite långledigt :)
Längtar så tills torsdag då i åker ner till Örebro, Takida och hotellnatt :) Ska bli jätteroligt!

Ikväll har jag varit iväg och haft Perfecct Home party, helt ok resultat. Nya kunder är alltid positivt :)

Dags att kolla igenom seminarieuppgiften en gång till innan läggdags, god kväll/natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0