Påskvecka

Nu så är påsken över för denna gång å en ny pluggvecka har inlets!
Min långhelg har varit toppen, först inleddes den Örebro och konsert som var jättebra! Skönt att bo på hotell å bara njuta. Vi bodde inne i centrala örebro på Elit stora hotellet (där hade vi balen).
På fredagen åkte vi och hälsade på svärföräldrarna och två gemensamma kompisar i Askersund. Skönt att för första gången på väldigt länge åka dit och inte ha särskilt bråttom utan kunde hälsa på de vi ville. Påskdagarna spenderades hemma med nära å kära å en massa mat!

Nu har som sagt en ny vecka börjat, väldigt mycket att läsa denna kurs enligt mig. Bara att kämpa på och försöka lägga upp någon strategi så att jag hinner läsa och skriva seminarieuppgiften i morgon.

Har just läst en artikel som ska analyseras till uppgiften. Det är väldigt intressant att läsa andras avhandligar och se deras upplägg. Nästa kurs som vi ska läsa är nämnligen B-uppsatsen så denna kurs är en förberedande kurs.

Sitter nu och slappar i soffan efter en heldag i Falun och ett efterlängtat zumba-pass. Har inte tränat något pass på tre veckor och det kommer kännas i morgon! Trots att jag vet att jag inte har tränat på länge kan jag inte hålla mig utan tar i lite extra ändå :)

God kväll på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0