Helgen slut!

Så var denna helg och tentavecka över!
får lämna in tentan tills på onsdag men tror att jag är klar å ska nog lämna in den senare. Har bara kikat igenom den idag och vet inte riktigt om jag skylle vilja ändra på en fråga. Känner att jag har svarat på frågan men är inte riktigt nöjd. Vet bara inte hur jag ska kunna ändra den för att bli nöjd.
Idag har jag äntligen hunnit med där ridturen som jag så länge har väntat på. Det blev en lång skrittur på Albin, Anna-Lenas fjording.
Syster å jag har gått spår nu i eftermiddag, har just nu tre hundar här hemma som sussar sött. Tänk att ett så pass kort blodspår kan ta så mycket energi :) Roligt att se Ludde så glad som han verkligen är när vi har varit ut. Även ifall han inte är någon jakthund så tycker jag att spårning är någonting som alla hundar kan göra. Det kan hända någonting med dig som ägare då kan hunden leta rätt på dig och eventuellt kunna hämta hjälp.

I morgon börjar en ny kurs, det betyder att vi har kommit halvvägs av utbildningen :) Trodde aldrig att det skulle gå så här fort!

Nu väntar jag hem karln som har varit i Karlstad över helgen och spelat innebandytunering. Det har gått över förväntan för dem så jag väntar nog hem en glad men trött sambo :) Men i morgon bitti åker han vidare uppåt i landet för jobb i några dagar. Dock åker vi tillsammans ner till Örebro på torsdag för konsert och hotellvistelse :) Äntligen ska VI göra någonting tillsammans <3

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0