En månad kvar

Nu är det en månad kvar till beräknad fölning för Blomman.
Hon hade förvärkar i söndags men har inte riktigt släppt någon mjölk så hon är (skönt nog) inte redo än.
Men rund har hon blivit! Stackars tös...
Har precis öppnat å skummat igenom tentan som släpptes kl 8. Har tills nästa vecka på fredag på mig men kände att det kunde vara skönt att ha kommit igång lite inför nästa vecka. Ska sitta en stund till å läsa innan jag ska träffa en nära vän å äta lunch!
Kan tillägga att jag har jeans på mig för första gången på en vecka å idag skaver dom inte lika mycket som sist, skönt :) !!
Vågen visade sist att jag hade gått upp 0,5 kg igen men måtten bli iaf bättre, det blir väl så när jag samtidigt tränar och bygger hela tiden upp nya muskler. så det blir till att lita på måtten å jeansen i stället. Dumt att stirra sig blind på vågen.
Funderar vad som har hänt sen sist.. :) men det är nog inte så mycket. Dagarna rullar på med plugg,hästar å träning i olika former. Köpte en stegräknare igår då jag tänkt börja skriva upp hur mycket jag går varje dag. Skriver ju sedan innan matdagbok men har nu lagt till träning i den. Där skriver jag upp vad för slags träning jag har gjort och ungefär tid. Har också fått iordning på min iphone som jag köpte tidigt i höstas, köpte ju den låst och den gick oturligt nog inte att låsa upp försen nu. Så nu laddar jag ner appar för fullt, gud det finns ju mängder. Både roliga spel å bra-appar. Hittade massor med träningsövningar men även tips på kost :)
Tillbaka till tentan!
Hoppas ni får en bra hel å valborg om jag inte bloggar innan dess!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Nu blev jag inspirerad och vill kanske också köpa en stegräknare. Vart köpte du din? Och vad kostade den?

Lycka till på tentan nu! Det känns inte alltför omedgörlig men ändå dryg! Jag sitter nog i helgen också för det försvinner några dagar för mig nästa vecka...

Trevlig valborg till dig! KRAM

2012-04-27 @ 11:45:03
Postat av: Erika

Jag köpte faktiskt min på rusta, har inte prövat den än. Men den kostade bara 99 kr så det får bära eller brista. vad jag förstod så var det mer finnesser med den, b.la kaloriförbrukning och tid. Får se. Återkommer med uppdatering.

Håller med dig ang tentan. Har läst och tittat igenom vad jag behöver läsa mer om. Ska göra det i helgen å sätta fart ordentligt på måndag.

KRAM!

2012-04-27 @ 15:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0