Söndag

söndagar.. Ja inte är det något jag gillar direkt.
Usch. Helg för mig är då man gör allt man inte hinner annars. Fixar med och i huset, fixar med hästarna, umgås m,m.
Samtidigt är jag väldigt ivrig av mig och vill att allt ska gå fort och man ska hinna med så mycket som möjligt. Både för att Asker är hemma och ibland behöver man hjälp ´+ att jag vill ha så mycket undanstökat till veckorna så jag slipper känna stress inför plugget. det känns så mycket skönare att plugga här hemma om allt är städat och fint!
Denna helg har varit en sådan som jag inte alls hunnit med det jag hade velat...

Men men, sen är det ju också så att ofta får Asker reda på om han ska iväg på jobb eller inte, i så fall betyder söndagar packning.

Nu sitter jag och pluggar ( skratt, bloggar!) har 2 refletionsprotokoll som ska lämnas in i morgon. Har nästan skrivit klart båda men tänker vänta tills jag har varit på föreläsningen i morgon innan jag lämnar in dem. Föreläsningen i morgon handlar om en utav böckerna vi ska reflektera om. Jag har tidigare läst boken men tycker att det kan vara bra att lyssna på föreläsningen också innan jag lämnar in. Det kan vara något viktigt jag missat när jag läst boken .

Nu är det bara att vänta in karln som snart kommer från sin innebandyträning. Sen får jag nog hjälpa till å packa lite skulle jag tro, blir mer tv-mys då!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0