plugg

Ja denna kurs började ju lite väl hårt enligt min mening.
Vi började en ny kurs i måndags och avslutade den förra i lördags. Man fick ingen helg alls, hela söndagen gick åt till att städa å bara umgås med Asker. I måndags hade vi kursstart och jag tyckte att det bara föll pladask. Vi fick jättemycket att läsa och 3 uppgifter som skulle in denna vecka. De andra kurser vi har läst har varit lite lugnare första veckan iaf. Så idag har vi varit till biblioteket och gjort grupparbetet. Det tog inte så lång tid som jag hade trott men jag hann inte alls med att läsa all litteratur som vi skulle ha gjort. Tur var väl det att det skulle göras i grupp så vi hade hunnit läst olika mycket! Ska strax skicka in min egna studieuppgift. Den ska vara inlämnad senast i morgon men jag ska jobba då så ska bara kludda dit lite mer på den.
Nu ikväll har jag haft öppethus här hemma. Jag brukar ha det ibland. Jag är ju som sagt återförsäljare eller konsult  som det kanske heter för ett företag som heter Perfect home. Jag säljer inredning först och främst på sk. homepartyn. Men jag har märkt att många häromkring inte är så pigga på att hålla egna. Så därför ställer jag upp sakerna här hemma och bjuder in folk. Det har faktiskt blivit rättså bra resultat, även denna kväll!!
Ne nu ska jag gå och laga matlåda och fixa med uppgiften.
Ha en bra kväll alla!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0