Ett försök att börja blogga

Gör ytterligare ett försök att börja blogga. Såg att jag startade den här bloggen i våras men har helt glömt bort den!

Lite fakta om mig så ni vet vad ni har att vänta er av denna blogg :)  :
Erika Johanna Perols, 21 år från en liten by i södra Dalarna. Strax utanför Ludvika.
Bor här med min sambo i ett hus på mina föräldrars gård. Ett hus som min farmor och farfar ägde innan dom gick bort. Vi renoverar för fullt!
Vi har också en hund som förgyller vårat liv, Ludde. En blandras som det har varit mycket problem med. Men nu äntligen har vi fått ett svar om att han är missbildad i ländryggen. Tråkigt men skönt att äntligen få veta!
Jag har även 2 shetlandsponnier som jag gör lite oliks saker med. Vi är ibland med på olika marknader och kör barn!
På dagarna sysselsätter jag mig med böcker! Jag läser nämnligen till socialarbetare i Falun. Jobbar också som konsult för Perfecthome och jobbar extra som personlig assistent åt Ludvika Kommun. Min sambo Mikael Asker, Asker som vi nästan alla säger jobbar åt ett skogsföretag. Han ligger oftast borta på jobb under veckorna.

Detta var lite om mig, så nu vet ni vad denna blogg kommer att handla om!

Min vardag, hästar, inredning och plugget!

Ha en bra dag alla!
Nu ska vi sätta igång med städningen!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Spännande det ska bli att följa din blogg Erika!

2011-10-02 @ 15:33:17
Postat av: Jossie

Är det inte tråkigt att han ligger borta på jobb under veckorna? Jag hade saknat ihjäl mig efter Oskar och känt mig superensam (inte lika mycket nu när vi har Edvin såklart men andå). Jag ska följa din blogg :)

2011-10-05 @ 23:11:03
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: erika

Jossie: Jo ibland blir det väldigt långtråkigt på kvällarna. Men vet jag bara att han ska iväg så jag kan ställa in mig på det så går det bra. Han får reda på om han ska iväg på söndagar så det är tråkigt att det är olika. Man vet aldrig hur länge han blir borta heller.



Sophia : Härligt, jag följer din :)

2011-10-06 @ 20:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0